13 grudnia 2012

Rozdział 19



 - No niech zostanie ale nikomu jej nie pokazuj !!-hmm...przecież on i tak pokaże chłopakom. Chociaż może nie to w końcu Liam...chociaż sama już nie wiem. No ale niech mu będzie.
-No to co robimy ?-zapytałam.
-Jak to co ? Wbijamy do środka.-powiedział uśmiechnięty i zaczął wchodzić po schodach.
-Ale ja nie idę.-stwierdziłam.
-Czemu ? Chodź zapoznamy cię z Laurą. Ona wcale nie jest taka zła.-powiedział pocieszając mnie Zayn.
 -Ale oni mnie tam nie chcą..i ta Laura to mnie nie lubi.
-Oj nie przesadzaj, nie lubi cię bo cię nie zna. Jak się poznacie to gwarantuję że będziecie przyjaciółkami..-uśmiechnął się Li.
-Powiedziała że ubieram się jak chłopak a ja nie zamierzam się zmienić w taką lalkę jak ona.-Zayn uśmiechnął się a Liam spojrzał na mnie zdziwionym wzrokiem.
-Powiedziałem jej.-wyjaśnił mu chłopak.
-A no okey. No to nie wiem co chcesz robić ale Hazz nie może cię wyrzucić z domu.
-No niby nie może ale nie chce się narzucać. Myślę że pójdę do Toma czy coś...
-NIE-prawie krzyknął Zayn-Znaczy nie możesz do niego iść bo...
-Dobra już nie myśl tak zawzięcie nie pójdę.-mówiąc to zobaczyłam jak chłopak się ucieszył-No to chodźmy do domu ale uprzedzam że nie zamierzam mówić nic miłego.
-Już nie wkurzaj chłopaków. Jak masz mówić niemiłe rzeczy to lepiej żebyś w ogóle nie mówiła.-uświadomił mi Liam. Z niechęcią przytaknęłam i weszliśmy do domu. Najpierw poszłam do kuchni, za mną Zayn a Liam udał się od razu do salonu. Po prosu bałam się tam wejść. Znaczy bałam się tego że zaraz jej coś powiem a nie chciałabym bardziej podpaść w oczach chłopaków. Już i tak namieszałam jak przywaliłam jej na WF-ie. Może to zły pomysł, może pójdę do siebie i będę cichutko. Stałam tak opierając się o blat i myśląc a Zayn mi się przyglądał.
-Co się tak gapisz ? Dawno takiego przygłupa nie widziałeś ?-burknęłam.
-A żebyś wiedziała że dawno.
-Idiota.-powiedziałam z uśmiechem na twarzy.
-No choć przygłupie nad czym jeszcze myślisz ?-złapał mnie za rękę i dosłownie wepchnął do salonu.
-A to chłopisko czego tu ?-od razu zapytała Laura. Już miała coś jej odpalić kiedy poczułam że Zayn popchnął mnie z tyłu, odwróciłam się i zobaczyłam jego karcącą minę. Bez słowa przeszłam obok niej i usiadłam obok Niall'a, który siedział na kanapie obok Louis'a. Wszystkie oczy były skierowane ku mnie.
-No co się tak wszyscy gapicie ? To też mój dom a teraz zachciało mi się komedii pooglądać.
-To sobie idź do siebie, chyba masz w pokoju telewizor.-znów wtrąciła Laura.
-Akurat nie chodziło mi o film.-zaczęłam się nakręcać. Normalnie teraz to mogłabym ją powalić na łopatki jakbym jej coś jeszcze pocisnęła...
-Dość..ona chciała powiedzieć że chce się z tobą zapoznać i zaprzyjaźnić.-bez mojej zgody przerwał kłótnię Malik.
-Pha..zaprzyjaźnić ?? Z nią ?? Czy raczej z nim ??-no tym to mnie powaliła.
-Nim ?? Przepraszam czy dziewczyna to się kurwa nie może wygodnie ubrać ??
-Dziewczyna to się powinna ubierać w miniówki i szpilki a nie jakieś drechy i trampki.-kontynuowała kłótnię blondyna.
-Nawet bez szpilek przewyższam takie idiotki jak ty.
-Spójrz na siebie, jak ty wyglądasz, na twoim miejscu nie miałaby czelności kłócić się ze mną. Co sobie ludzie myślą jak cie widzą ? Jak ty pracę znajdziesz ? Marna cię przyszłość czeka chłoptasiu.
-Ładny tyłek nie ustawi cię w życiu. Nie wystarczy pieprzyć facetów by coś osiągnąć.
-Hej, hej, hej Anka spokojnie. Koniec tego.-znów przerwał , złapał mnie za rękę i wyciągnął z pokoju.
-No co ?-zapytałam jakby nigdy nic.
-Jak to co ? Co to miało być ? Miałaś się z nią zaprzyjaźnić a nie...
-No tak ale ja nie potrafię.Po prostu już jej nie znoszę i nie mam zamiaru się z nią zaprzyjaźniać.Musicie wybierać ja czy ona..
-Jak to wybierać, ty nigdzie stąd nie wyjedziesz..nie możesz.
-Teraz nie ale za kilka miesięcy.
-Za kilka miesięcy to ci przejdzie.
-OOo to nie wybrałbyś mnie ?
-No wybrałbym wybrał.-uśmiechnął się Malik.
-No dobra to co teraz ?-zapytałam.
-Wiesz może lepiej tam nie wracaj.
-No to pójdę do siebie....nie ty nie musisz iść ze mną.-powiedziałam wchodząc po schodach.Na górze włączyłam laptopa i weszłam na skype. Oczywiście żeby pogadać z Kamilą. Najpierw upewniłam się czy oni mnie nie podsłuchają ale grał telewizor więc nic nie słyszeli. Opowiedziałam jej o wszystkim. O Laurze, o mojej akcji na W-Fie, o tym jak pocałowałam Zayn'a....no dosłownie o wszystkim. Ona mnie zawsze rozumie. Znaczy zawsze od chyba dwóch lat xd Wcześniej się nie przyjaźniłyśmy ale to wam opowiem kiedy indziej. Ona mi opowiedziała o swoich sprawach ale również o Marice. Podobno ona zaczęła się zadawać z takimi paniusiami jak Laura i sama się taka stała. Teraz nie można z nią normalnie porozmawiać. Kurde szkoda bo nawet fajna była. Tyle się tam dzieje, brakuje mi ich wszystkich.
Brakuje mi całego  mojego osiedla a zwłaszcza teraz. Kiedy to samo dzieje się drugi raz. Znowu Harry się ode mnie odwraca i znowu zaczyna niszczyć mi życie. Znaczy chyba jeszcze nie zaczął ale wszystko przed nami. Długo się sobą nacieszyliśmy....a to wszystko przez tą Laurę. Ona wszystko niszczy. Zresztą co ja jej zrobiłam ? Przecież na początku nic od niej nie chciałam. Dobra może potem trochę tak ale gdyby mi nie zabierała przyjaciół to może i bym ją polubiła. Co ona w ogóle robi z chłopakami ? Manipuluje nimi ? No bo Niall...przecież on nigdy by mnie nie zostawił. Może ona daje mu za to jakieś żarcie. A Loui ? Co z nim ? Dostaje za to marchewki ? Jest jej króliczkiem ? A do Hazzy to już słów mi brak...on zmienił się nie do poznania. Jeszcze dwa dni temu był taki milusi a teraz. Teraz to ja nie wiem co się z nim stało.. No ale koniec tego nie mogę się przecież zadręczać tym cały dzień. Sama nie wiem co mam zrobić. Po prostu nie mam nic do roboty. Nie chce mi się nigdzie samej iść ale z chłopakami to bym się gdzieś wybrała. Chociaż może pójdę z chłopakami ale nie tymi .. W końcu nie tylko oni są moimi kumplami, wreszcie mi nie będą przeszkadzać w spotkaniu z Tomem i resztą. Napisałam wiec do Toma :
"Masz może ochotę się spotkać ?"
Wiem wiem ten sms nie wygląda 'kusząco' ale nie mam jakoś nastroju do stawiania buziek. Kurde chyba nie wyrzucę tego z głowy. Mam nadzieję że ta Laura znów gdzieś pojedzie na kilka miesięcy albo w ogóle niech nie wraca. Na początku jeszcze miałam ochotą ją poznać i może zaprzyjaźnić się ale teraz już nie. Zaraz zaraz Zayn powiedział że chłopacy się w niej wszyscy podkochują. Wszyscy czyli on też ? Nie pamiętam czy powiedział że on też ? Trudno nie mam zamiaru się teraz nad tym zastanawiać. Ale widać że Hazz to się na nią napalił. Rozmyślałam tak gdy przyszedł do mnie sms od Toma :
"Propozycja nie brzmiała zbyt zachęcająco ale rzucam wszystko i..za ile mam po cb przyjść ? XD"
Odpisałam :
"Jeśli masz jakieś inne zajęcia to nie przeszkadzaj sobie :) Ale jeśli masz ochotę się spotkać i posłuchać moich wyżaleń to zapraszam za chwilę ;p"
Ciekawe czemu ta Laura tak przyciąga chłopaków ? Hmm..sama powiedziała że wyglądam jak chłopak :/ Ona blondynka, długie nogi i jeszcze do tego podkreślone miniówą i szpilkami a ja ?? Jakaś brunetka w dresach i trampkach ?? No co to w ogóle jest ? Mówiłam Malikowi że się nie zmienię ale jeśli dotrzymam słowa to nigdy się mu nie spodobam.. Niby pocałował mnie na schodach ale to ja zaczęłam. Nie mówię od razu że zacznę nosić szpilki ale mogę jeansy .? Może to na początek wystarczy ? Myślę że nigdy nie przy zwyczaję się do szpilek. Mama kupiła mi jedne na różne uroczystości itp. Z własnej woli nigdy ich nie zakładałam. Gdy nie było jej w domu to szłam na przykład w spódnicy i trampkach. Ona tak bardzo chciała żebym ubierała się ładnie..to znaczy jak dziewczyna. Tak bardzo pragnęła mieć ładną córkę a nie syna. Tata znowu był szczęśliwy, zawsze chciał mieć syna a tu się taka ja trafiłam. Wołał na mnie Antek.. taką ksywkę też miałam w szkole i na podwórku. Nawet mi to nie przeszkadzało. Wyciągnęłam z szafki szpilki, które dostałam od mamy i przyglądałam się im. Założyłam jednego ale po chwili zastanowienia zdjęłam go. I tak już nie mam czasu żeby się przebierać, zacznę moją 'metamorfozę' od jutra' - pomyślałam po czym zeszłam na dół a tam w drzwiach zastałam...
________________________________________________________________________________
No i tak jak obiecałam pewnej osóbce dodałam rozdział, co prawda troszku późno ale jest :)) Już niedługo stuknie 20 rozdział, wiem że dla was to może mało ale dla mnie to prawdziwy wyczyn ;p  Cieszę się że znów doszło do nas kilka osób : D Dziś mam dla was również złą wiadomość.... pomęczę was trochę buhahah ; >

No więc pierwsza sprawa to głosowanie ! Głosujcie na chłopaków wszędzie ;p Zaraz podam wam 154421 linków XDD
-----> http://favoritebreakoutartist.com/index.php
-----> http://www.peopleschoice.com/pca/votenow.jsp
-----> http://www.rmf.fm/f/przeboj-roku-2012.html
-----> http://nrjmusicawards.nrj.fr/votez-3889/votecategorie
-----> http://peopleschoice.co/pca/vote/votenow.php
->http://www.kotek.pl/kotek/1,87050,13038887,Wybieramy_Chlopaka_Roku_2012___RUNDA_1_.html
----->http://popdust.com/pop-off/
-----> http://www.worldmusicawards.com/#!worlds-best-song/cjfu
-----> http://www.viva-tv.pl/1500sto900
-----> http://uk.eonline.com/news/365037/celeb-of-the-year-2

Uffff to wszystko. Jak się nie mylę to w kilku chyba można głosować ile się chce ^^ No to kolejna sprawa PEPSI : D Chyba każdy widział tą reklamę jak Hazz piję pepsi ..... no i potem jest 1DB ale nie wiem czy każdy widział takie jakby kulisy czy coś.. może tylko ja jestem taka zacofana i nie widziałam jeszcze tej reklamy jak Drew pije pepsi i .... haha Niall obrywa piłką. Jak to zobaczyłam to normalnie myślałam że się poszczę .. "Chce Malika, każda laska za nim sika" - a ja sikam po tym jak Niall oberwał xd  No więc nie udało mi się ściągnąć reklamy jak Drew jest w zespole ale mam link ^^
REKLAMA  - taa co jest Drew w zespole a tam na dole ta co Niall obrywa :))


To kulisy ;)

Lou z serii 'bardzo ciekawy ten wywiad' : d Wiemy Loui, to męczące :(

No to teraz Hazz i ... Taylor ? Co myślicie ? Jak dla mnie to niech sobie razem będą jeśli są szczęśliwi ale to to już przesada :

Harry podobno nie ma określonego typu dziewczyny ;p 

A jeszcze Hazz był widziany ostatnio z blond pięknością .. ale mi tam to pasuje ^^


Loui dodał to dosyć dawno na instragama ale pomyślałam sobie - co tam wstawię ;p No w taką to bym grała xd

No i Harry, jak tak dalej pójdzie to on kiedyś wstawi ...


No właśnie... spotkanie odbyło się 19 listopada a ja zapomniałam o tymm to dodaję teraz : D

Too mnie powaliło xd  ZAYN XD


Ojejej.. znowu ♥

Mina Niall'a XD


Zboczuczuchyy ;p Matematyka staje się prosta .. Hazz nad nami czuwa xD



Sorki że tylko skopiuję opis ale nie mam słów żeby to opisać .. :

PILNE - CHORY STARUSZEK UMIERA NA MROZIE

Dziś otrzymaliśmy informację iż w Nowym Dworze Mazowieckim od kilkunastu dni przy jednej z dróg koczuje bezdomny staru
szek.
Był dokarmiany przez ludzi którzy szukali mu domu - niestety starego psa nikt nie chce:(
Pani która go dokarmiała zadzwoniła dziś i poinformowała nas o nim ponieważ staruszek przestał jeść i trzeba pilnie go zabrać.

PILNIE potrzebny jest dom tymczasowy dla psa, wszystko jedno czy mieszkanie, czy kawałek podwórka - cokolwiek abyśmy tylko mogli go zabrać umieścić na tymczasie i zacząć leczyć.

PROSIMY popytajcie znajomych,może ktoś jest w stanie podarować mu tymczasowy dom/tymczasowo kawałek podwórka.

Złapiemy psiaka, pomożemy w transporcie, dostarczymy budę.

Prosimy tylko po pomoc bo nie mamy gdzie go umieścić a dla niego każda kolejna godzina to może być wyrok.

BŁAGAMY to starszy pies który śpi praktycznie pod gołym niebem.

Pies jest mniejszy niż na zdjęciach.

BŁAGAMY o pomoc dla staruszka.

Kontakt:
Bartosz 606- 903- 286
wolontariuszka 793 316 303

!W przypadku problemów z dodzwonieniem się prosimy o smsa




 Nowy Dwór to tak jakby moje miasto.. jest bardzo blisko ale ja nie mogę go wziąć. Mam trzy psy z czego... trzy psy nie lubią innych psów..! Proszę o pomoc :((


Już za prawie tydzień święta ^^ Ja jakoś niby chcę te święta ale to nie to samo co rok czy ileś tam wcześniej. W sumie to nie wiem co się zmieniło ale już nie mam takiej podjary jak kiedyś : < No nic ale to mi nie przeszkodzi w przygotowaniu świątecznej notki : D  I jeszcze komentarz do zdjęcia : Zayn jako aniołek .. hahah xD Ale do Niall'a to coś na głowie pasuje XD


Papa :**

20 kom = nn





19 komentarzy:

  1. No, ta Taylor mnie wkurwia -,-
    A rozdział świetny.
    A filmy smieszne :3
    wpadnij do mnie.
    tez pisze rozdziały.
    http://friendshipbetweenmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Antek (XD) powinien byc z malikiem!!!
    Ahahahaha kocham te tw zdjecia gify i filmiki!!!
    Fajnie by bylo gdyby ta reklame puszczali w polsce ale to chyba niemozliwe :( no coz...

    A teraz komentujcie bo chce nastepny!!!

    Czekam
    Iwona:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym jeszcze dodać że "blond piękność" to link :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebiste!!! Czekam na nastepny!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdział!!! Czekam na następny;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zresztą jak zawsze co tu więcej pisać♥ Masz talent do pisania

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Czekam na kolejny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Awwww *___* boskie
    Już nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny rozdział ;) chcę następny teraz! :d
    Selen

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na następny!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny blog*.* Naprawdę mi się podoba !! ;*
    Zapraszam także na mojego bloga:
    http://niesamowita-wakacyjna-przygoda-z-1d.blogspot.com/
    Mam nadzieję że się spodoba i pozostawisz po sobie jakiś ślad;*

    OdpowiedzUsuń
  12. chcę jak najszybciej nowy rozdział! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnee ^^ (Karolina.)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże dopiero 14 komentarzy!!!
    To masz jeszcze jeden :*
    Lolipop99

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziś znalazłam twojego bloga, i po godzinie nieprzerwanego czytania, z prze komiczną ponoć miną zadałam sobie pytanie ; "nie ma wiecej ?" O_o . błagam odpuść te 20 komentarzy i najlepiej dodaj całą reszte :D
    świetne opowiadanie, a Harry zachowuje się jak dupek ; / . z niecierpliwością czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ale suka z tej Laury... dawaj szybko nn ! : 3 i niech Ania jej przywali, oo tak < 3

    OdpowiedzUsuń
  17. OMG jeszcze 2 komentarze (no teraz 1 XD )
    szybko komentujcie a ty dodawaj !!!!

    Wickiiii

    OdpowiedzUsuń