29 września 2012

Inspiracje

Ostatnio natrafiłam na takiego bloga gdzie właśnie były takie inspiracje. Nie wiem czy wam się to spodoba ale mi tam się podoba takie coś na innych blogach. Właśnie zauważyłam że jest już 19 komentarzy a więc jutro (jak się wyrobię) napiszę nowy rozdział ^^ Jestem zaskoczona że 26 osób czyta mój blog (na chwilę obecną, jutro może już być 27 ;p) No więc dla was to mało ale dla mnie liczy się każda osoba. Pomagam prowadzić blog więc bardzo serdecznie zapraszam :) Wiecie nie to że ja to piszę czy coś ja tylko podrzucam raz na jakiś czas pomysły więc wszystkie pochwały proszę kierować do Werki : D Staram się dla was jak mogę i naprawdę nie wiem co mogłabym jeszcze zrobić więc jeśli chcecie jeszcze coś tu zobaczyć to piszcie w komentarzach : > No to ja już więcej was nie zanudzam ;p Miłego oglądania :







No to będzie na tyle ;p Jeśli chcecie więcej to piszcie w komkach :) Możliwe że nie chcecie tego tutaj to wtedy mogę założyć nowego bloga ale wolałabym mieć to tu : D

4 komentarze:

  1. Super mi się to podoba;) Powinnaś więcej stawiać takich obrazków.19 komentarzy jeszcze jeden i 20 nie mogę doczekać się następnego rozdziału:P Bożenka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chcem nowy rozdział więc jeszcze 18, a blog jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ciuszki. Czekam na nowy rozdział
    Pacia

    OdpowiedzUsuń
  4. supcio. Dodawaj więcej takich notek

    OdpowiedzUsuń