27 września 2012

Rozdział 14


Tom poszedł otworzyć a ja zostałam w salonie.Słyszałam jak z kimś gadał w drzwiach i potem wszedł do pokoju z pizzą. 'oo tak, nareszcie' pomyślałam bo byłam straszliwie głodna.Zaczęliśmy wsuwać oglądając jakiś bezsensowny serial. Nieważne co oglądaliśmy, ważne że jedliśmy ;p Po jakiejś chwili coś mnie tknęło żeby sprawdzić, która godzina no i spojrzałam..myślałam że mi oczy wyjdą na wierzch. Była już 01:20. No pięknie i jeszcze 54 nieodebrane połączenia. Od kogo ? No pewnie że od Hazzy, Zayn'a, Liama, Niall'a i Louis'a. No kurcze na pewno się o mnie martwią. Oj tam, w dupie z nimi jestem głodna. Pomyślałam że zjem i do nich zadzwonię.
-Kto to ? -zapytał Tom  spoglądając na mnie i gryząc, ciepłą jeszcze pizze.
-A chłopaki, no wiesz..martwią się.-odpowiedziałam.
-Nie przejmuj się nimi, nie muszą wiedzieć gdzie jesteś. Jest już trochę późno może zostaniesz u mnie na noc ?-zapytał z nadzieją w głosie Tom. Chwilę pomyślałam ale wynik wyszedł negatywny.
-Nie, pójdę już do domu. Tylko najpierw zjem tą pyszną pizze.-powiedziałam i wyszczerzyłam się. Popatrzył na mnie chwilę i rzucił kawałkiem pizzy. Trafił prosto w swoją bluzkę. Prawdopodobnie jakby chciał to trafiłby w twarz ale dobrze że tego nie zrobił ;p
-A to co niby miało być ? Marnujesz jedzenie :/-kurde zachowuję się jak Niall xd
-A chciałem trafić gdzie indziej ale...-i w tym momencie on dostał w twarz.
-Haha, a ja trafiłam.-zaśmiałam się z niego.
-Tak się chcesz bawić to proszę.-zaśmiał się, wziął kolejny kawałek i tym razem trafił. Ja bez zastanowienia wzięłam szklankę coli i wylałam mu na głowę. On spojrzał na swoją szklankę, była do połowy pusta ale i tak wylał mi ją na głowę. Miałam włosy całe w coli !! Będą się lepiły ale co tam i tak zaczęliśmy się z siebie śmiać.
-No i co zrobiłeś! Teraz muszę się iść jeszcze raz wykąpać.-powiedziałam z udawaną powagą ale i tak nie mogłam się powstrzymać od śmiechu.Wstałam i udałam się znów pod prysznic. Założyłam jakikolwiek szlafrok, nawet nie wiem czyj i wyszłam z łazienki. Przed drzwiami już czekał na mnie Tom z wielkim ciastem w ręku.
-Nie odważysz się ! Dopiero wyszłam spod prysznica.-stwierdziłam ale po chwili zastanowienia zdecydowałam że jednak się odważy.Zaczęłam uciekać a gdy ciasto leciało prosto na mnie zrobiłam unik i rozprysnęło się na drzwiach.Uciekłam gdzieś żeby mnie znów czymś nie trafił.
-Ej to jest nie fair bo ja nie wiec gdzie tu co jest.-krzyknęłam tak żeby mnie usłyszał.Chwilę chodziłam po domu szukając kuchni ale na marne.Przypomniało mi się że miałam zadzwonić do chłopaków.
-Ej Tom musimy przerwać to twoją 'zabawę' bo miałam zadzwonić do chłopaków.-krzyknęłam i chciałam przejść do salonu ale zatrzymałam się przy drzwiach wejściowych. A mianowicie zdziwiło mnie to że właśnie chłopcy w nich stali i przekrzykiwali się z Tomem.A gdy mnie zobaczyli od razu wbiegli do środka.
-Co ty tu robisz ? -wydarł się na mnie Harry.Złapał mnie za rękę i pociągał do wyjścia.
-Ja nigdzie nie idę. Jeszcze w szlafroku i z takimi włosami ? Nigdy.-odpowiedziałam sama sobie i wyrwałam rękę z jego uścisku.
-A tak w ogóle to co wy tu robicie !?-zamiast grzecznie zapytać krzyknął Loui.
-A co nie widać ?-zapytał sarkastycznie Tom. Hmm.. to nie wyglądało raczej na walkę na żarcie ale im to wytłumaczę w domu.
-Właśnie widać ale..-zaczął Zayn ale Tom mu przerwał :
-Ale jesteś zazdrosny bo Ania tego nie chce robić z tobą.-i tu się miarka przebrała Zayn chciał już walnąć Toma ale chłopaki złapali go i kazali się ogarnąć. Tom się tylko śmiał a gdy wyglądało na to że Zayn się już  miarę ogarnął chłopaki go puścili. Zayn od razu przywalił Tomowi prosto w twarz i wyszedł z domu.Za nim poszli Niall i Liam. Louis i Harry zostali i patrzyli z nienawiścią na Toma.
-Wy też możecie już iść.-powiedziałam po chwili ciszy.
-Tak możemy, ale z tobą.-powiedział Harry a Louis wziął mnie za rękę i ruszyli do drzwi.
-Ja nigdzie nie idę, zostanę na noc ale wam już podziękuję. Idźcie uspokoić tego narwanego.-powiedziałam i wypchnęłam ich za drzwi-A i jeszcze jedno: nie czekajcie na mnie bo nie wrócę na noc.-nie czekając na reakcje chłopaków zamknęłam im drzwi przed nosami i przekręciłam kluczyk.
_______________________________________________________________________
Dziś dodałam krótszy rozdział ^^ Nie wiem jakie wolicie bo jedne piszą że wolą krótsze a inne że za krótkie (a zwykle piszę dwa razy tyle) No więc napiszcie czy takie czy te dłuższe :) Pomysł na ten rozdział wymyśliłam z Bożenką i Pacią na w-fie ^^ One to mają zboczone pomysły XD No to jak widzicie sporo się pozmieniało na blogu. Jest ANKIETA i proszę was KLIKNIJCIE jeśli czytacie, dzięki temu dowiem się ile was jest ^^  Bo niestety po liczbie komentarzy nie mogę tego wywnioskować ponieważ niektóre osoby dodają kilka komentarzy jako anonimki :/ No ale cóż ;p Im was więcej tym większy uśmiech na mojej buźce i tym szybciej rozdziały : D Miłego czytania papatki :*****

20 = NN

20 komentarzy:

  1. Super!! Dziękuje za podziękowanie:P Ja wole jak piszesz takie krótkie rozdziały i na temat:)Czekam na następny.Dodaj go szybko!! Bożenka;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to jednak wole takie dłuższe bo można się bardziej wczuć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ;)
    Dawaj następny <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Super♥ Zgadzam się z Bożeną też wole krótkie i na temat;) Czekam na NN
    Pacia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne :D Może zamiast jednego rozlazłego to pisz dwa i na temat? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny. ;D
    czekam na kolejny.
    tak, obserwujemy się. xd
    twoja kolej.
    craazy-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog ! ;D
    Czekam na kolejny wpis <3
    Tak, obserwacja za obserwację :)
    Twoja kolej.
    http://samplu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny. Dodaj następny ^.^ Ach obserwuje cię i czekam na rew ;D Zapraszam też na http://totaleclipseoftheheartangel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!!! Nie mogę doczekać się następnych!!!
    Monia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh.. ja jednak wolę te dłuższe notki, wiesz? Nie no dawaj mi tu nexta bo ... bo taak! Hahahahha zazdrosny Zayn! Hahahah myślałam że padnę! hahahah..
    Dodawaj następny i jak chcesz to właź do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie ;)
    zapraszam do siebie, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny blog <333 Piszesz cudnownie :) Rozdziały są szokujące :D Czekam na nn i zapraszam do sb na:
    http://4ever-onedirection.blogspot.com
    Mam nadzieje, że wpadniesz i skomentujesz ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog ! Podoba mi sie ! :>

    Wbijaj do mnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Już nie mogę się doczekać NN !!! <3
    NATAKA ;**

    OdpowiedzUsuń
  15. Noi jest sponioo :D Fajne dobre Podoba mi się :D
    Karolina xXd :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zaczęłam czytać twojego bloga dopiero dzisiaj.. I przeczytałam wszystkie dotychczas napisane rozdziały ;D Naprawdę wciągający. ;) Super!

    4ever hungry ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Pisz długie rozdziały, a w razie braku pomysłu napisz, a pomogę.

    OdpowiedzUsuń
  18. zapraszam : http://can-we-fall-one-more-time-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń