1 października 2012

Rozdział 15


Popatrzyłam na Toma, biedaczek miał rozciętą brew ale dzięki Bogu to wszystko.
- Idź się połóż czy coś ja ci lodu przyniosę.-zaproponowałam.
-Spoko jeszcze nie jest ze mną tak źle żebym się kładł. Zresztą ty zapewne nie znalazłabyś lodu.-zażartował sobie ze mnie.
-A co ja taka głupia jestem żeby nie wiedzieć gdzie jest lód ?
-A wiesz gdzie jest kuchnia ? -zaśmiał się.
-Oj, kuchnie się jakoś znajdzie idź leżeć !-rozkazałam mu.
-Dobra już idę ale pospiesz się.-powiedział i poszedł do salonu na kanapę a ja zaczęłam poszukiwania. Trzeba znaleźć kuchnie bo przecież lód jest w lodówce, a lodówka jest w kuchnie.Kuchnia, kuuchnia, kuuuchnia-powtarzałam w myślach i udało mi się jakimś cudem ją znaleźć i to dosyć szybko jak na mnie. No to od razu zajrzałam do zamrażarki i na moje szczęście był tam lód. Wzięłam go i pobiegłam do salonu, gdzie siedział Tom.
-Miałeś się położyć a nie siedzieć.
-No ale tak mi wygodniej.-podeszłam do niego i podałam mu woreczek z lodem a on przystawił go do wargi.Krew mu już nie leciała więc w sumie nic mu nie było. Wielkie mi co on tylko mu rozciął wargę, nie to żebym chciała coś więcej..
-Wiesz tak w sumie to ci nic nie jest.-stwierdziłam.
-No w sumie to tak. Kiedyś mnie lepiej załatwił.-zaskoczył mnie ostatnim zdaniem.
-Jak to ? Kiedyś też cię pobił ?-zapytałam dociekliwie.
-Tak ale to już dawno. Poszło nam o jakiś gadżet a tym razem o ciebie.
-Jak to o mnie ?-zapytałam zdziwiona.
-No tak to. Może lepiej już pójdziemy spać.
-Ty chcesz się po prostu wymigać od odpowiedzi prawda ?
-Tak to prawda. Możemy o tym nie mówić ? Jestem poszkodowany, proszę odpuść mi.-powiedział żartobliwym tonem.
-Dobrze tym razem ci odpuszczę ale jeszcze się dowiem o co ci chodziło.-zagroziłam-No to co robimy ? Bo jakoś tak nie chce mi się spać, ta sytuacja mnie rozbudziła.
-No ja nie wiem co możemy porobić. Jedynie pooglądać coś albo pogadać.-odpowiedział Tom.
-Zobacz co jest w telewizji.-niestety w telewizji nic nie było i zostało nam gadanie.No to gadaliśmy....i gadaliśmy....i gadaliśmy aż mi się w końcu zachciało spać. Tom zaprowadził mnie do pokoju gościnnego, w którym miałam spać. Chciał żebym spała u niego w pokoju...z nim. Oczywiście zapewniał mnie że spałby na podłodze ale i tak nie chciałam. Jak przyłożyłam głowę do poduszki oczy od razu mi się zamknęły...nawet nie zdążyłam sobie pomyśleć.
 
Obudził mnie prześliczny zapach. Wyczułam pyszne naleśniki, podniosłam się i szłam po zapachu, wiecie przez noc zdążyłam zgłodnieć ;p I szłam tak..szłam aż zaszłam do kuchni, w której mama Toma smażyła naleśniki. Cóż miałam nadzieję że to on osobiście pofatygował się ale nie. No więc przedstawiłam się i od razu wytłumaczyłam co tu robię. Jego matka była całkiem miła i powiedziała że z Toma jest wielki śpioch i zapewne jeszcze długoo będę musiała na niego czekać. Zjadłyśmy śniadanie i jeszcze chwilę pogadałyśmy. Zaraz, zaraz....o kurwa dzisiaj poniedziałek !!! Ja nie poszłam do szkoły !! Pfff to tylko szkoła ale dziwiło mnie to że matka Toma nie obudziła go i jeszcze nic na to nie powiedziała. Uświadomiłam jej dzień tygodnia a ona wytłumaczyła swojego syna "Pewnie wczoraj do późna siedzieliście, musi się chłopak wyspać." No cóż, racja musieliśmy się wyspać.Posiedziałam z nią jeszcze chwilę i poszłam do domu. Na Toma się nie doczekałam a już skończyły mi się tematy do rozmów z jego mamuśką. Wolnym krokiem szłam do domku pewna że chłopaki są w szkole. Zaszłam jeszcze do sklep po gumę do żucia. Kasjerka dziwnie się na mnie patrzyła...spojrzałam w dół i....miałam na sobie workowate dresy Toma i jego koszulkę całą w sosie pomidorowym. No ładnie teraz to się nawet nie dziwię tej kasjerce. Wyszłam w jego ciuchach i na dodatek nie wzięłam swoich. Brawa dla mnie ! No cóż nie będę zawracać, kiedy indziej po nie wpadnę.Szłam do domu jeszcze jakieś 15 minut. Gdy weszłam dom był pusty :D Uszczęśliwiona chwilą spokoju włączyłam nasz telewizor i włączyłam kanał muzyczny. Poszłam tanecznym krokiem po popcorn do kuchni. Tam napiłam się jeszcze i zauważyłam jakąś karteczkę na stole. To czas relaksu, nie czytam jej.-pomyślałam.Wróciłam do salonu i zaczęłam sobie pośpiewywać pod nosem. Wcinałam popcorn kiedy usłyszałam otwierające się drzwi. Wiedziałam że to już koniec spokoju. Pierwszy do domu wpadł Harry, zobaczył że w przedsionku stoją moje buty i z krzycząc coś szedł szybkim krokiem do salonu.
________________________________________________________________________________
Wiem, wiem jestem wredna ;p Słuchajcie pomyślałam że będę wstawiać krótsze rozdziały ale za to częściej ^^ Pasi ? Dzięki ankiecie wiem że ten blog czyta 31 osób O.o No i dlaczego jest tak mało komentarzy :/ Rozumiem że niektórym z was nie chce się myśleć ale chociaż słowo "fajnie" . Wiecie komentarze, a zwłaszcza te miłe motywują do działania. No więc motywujcie mnie :)

40 komentarzy:

  1. fajnie, że jestem pierwsza ;-) nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!! Mogę być krótkie, ale co ile będziesz je wstawiała?? Nie mogę doczekać się następnego rozdziału:P Bożenka

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ;)
    Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Lajtowo xXD Karolina :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie wiem co powiedziec super tenn blog ;) Rozdzial jest super , fajny , boski , zajebisty itp itd ;)
    czekam na next ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. suuuuuuuuper kocham twojego bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!! Proszę pisz szybko kolejny plissss!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiałaś na najważniejszym momencie skończyć ? Cudny rozdział , czekam na kolejny xX

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, zapraszam też na http://totaleclipseoftheheartangel.blogspot.com + przepraszam za spam. Obserwujemy? Ja już zaczęłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bryza to ja . Ada czytam twego bloga Bożenka mi sała link :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super czekam na następny ; **

    OdpowiedzUsuń
  12. Extra!! :D
    Jestem ciekawa o co kaman z Harroldem :D
    Czekam na NN ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. Łohohohoho.
    Cudowny!!!!!
    No nie wiem co mam więcej napisać, no bo cudowny.
    Co zrobi Harry?
    Co było napisane na kartce?
    hhmm
    Czekam niecierpliwie na nn.;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. /z

    OdpowiedzUsuń
  14. Na początku napisałaś że Tom ma rozciętą brew a potem napisałaś że wargę więc brew czy wargę ?? A co do rozdziału to świetny
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz sama nie wiem XD Mylę się czasami i z datami też ;p

      Usuń
    2. Ja też się czasami mylę ale no nic rozdział świetny ;)

      Usuń
  15. http://oczami-agnieszki.blogspot.com/
    zapraszam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jestem wielką fanką One Direction, ale twoje opowiadanie jest świetne! ;D Według mnie Ania i chłopacy trochę za szybko się zżyli i Ania traktuje ich trochę za bardzo chłodno . Ale jest ok ;]
    Nie mogę się doczekać 16 rozdziału!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurde! w końcu znalazłam trochę czasu i przeczytałam rozdział :P Jak zawsze mi się podoba ^.^ Na rozdziały na twoim blogu chyba najbardziej czekam. Czekam na jakąś fajną scene z hazzą :D

    Pozdrawiam Eła :P ( Nika)

    OdpowiedzUsuń
  18. sorka ze dopiero teraz czytam, ale go nie zauważyłam xD. Jest super czekam na następny;)

    OdpowiedzUsuń
  19. super, chcę następny!
    http://i-will-be-ur-man.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. http://opowiadanie-o-onedirection-lovstory.blogspot.com/ rodzdział świetny i zapraszam do mnie;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne opowiadanie !! już nie mogę się odczekać następnej części ;)
    Zapraszam do sb : http://one-story-one-direction1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny czekam na następne część.Sama zaczełam pisać opowiadania więc może wpaddniesz???? http://opowiadaniaoonedirectioni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Twojego bloga. :) Kiedy będzie kolejny rozdział???

    OdpowiedzUsuń
  24. następny rozdział proszę;)

    OdpowiedzUsuń
  25. napisz nastepny proszę ;** czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny dodawaj szybko następny...:D>
    wpadniesz do mnie?
    http://my-red-sky.blogspot.com/
    http://up-all-night-los.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zajebisty rozdział zapaszam do mnie
    http://nie-zamkne-sie-przed-toba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. http://newsy-foto-wpisy.blogspot.com/ Zapraszam do mnie też opowiadanie o 1D

    OdpowiedzUsuń
  29. Cześć ;) Chciałabym zaprosić cię na mojego bloga o One Direction, którego założyłam dzisiaj, mam nadzieję że się spodoba :) http://shes-on-your-mind.blogspot.com/ Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej ;) fajny rozdział zapraszam na mojego bloga :D
    http://ondirectionmylifeandlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń