27 listopada 2012

Animacje ^^

No to dziś zapraszam na animacje, wiecie że nie dodałam tego rozdziału bo mi troszku przykro było. Zapomniałyście o moim blogu i było tylko 20 wejść ;((  No ale sytuacja już się polepszyła i było ponad 60 wejść : D Tylko trzynaście komentarzyków :( Chociaż powinnam się cieszyć że te 13 osób jest ze mną i w tym tylko jeden anonimek :)) No więc ja was już nie zanudzam tylko dodaję gify i jak tak dalej pójdzie z waszymi wejściami to rozdział pojawi się jutro : D

            1.
                      Liam : Powinieneś się tak czesać..

                  Niall : Nie no co ty ! Tak mu lepiej. :>
            2.
                 Niall śpiewający do twojego byłego :D
          3.
                            Jak słodko..piesek Niall'a gryzie Zayn'a xD

            4.
                      *________________________________________________________*

                5.          Ty : Niall lodówka jest pusta.
                          Niall :
                               
                        6.             Ty : Niall co mam zrobić ? On mnie nie widzi !
                                   Niall : Podryw na irlandczyka, zawsze działa : D

                              7. Ty i Harry jesteście w klubie. Idziesz po drinki a gdy wracasz  zastajesz to :                                                                  
                                              *Dobra, temu panu już nie polewamy* - myślisz xd

                            8. Louis te marchewki nie są do jedzenia, to dekoracja !!!!

                                 9. Harry : Ale wczoraj fajnie było....Louis dał czadu :
  

                                     10. Okey, okey wiem że jestem boski...xd

                                     11. No heej, wyskoczymy gdzieś ?

Pfff..nie myślałam że takie coś mi wyjdzie xd Serio nie wiem skąd mi się to wzięło..może jak kiedyś gifa zapisywałam to mi się też tekścior w pamięci zapisał xDD Seryjka nie wiem skąd ale ja lubię takie cuś na innych blogach to se pomyślałam..a coo mi tam napiszę xd No i macie : D Mam nadzieję że się cieszycie :))

No więc korzystając z tych 60 wejść chciałabym coś rozgłosić XD





Przedstawiam wam suczkę o imieniu Sweetheart. Chyba nie muszę tłumaczyć co to oznacza ;p 
A teraz opis :
Sweetie ma około 2- 3 lata. Nikt nie wie jak trafiła za kraty i co sie musiało w jej życiu stać by przepraszała ze żyje :( 
Jest bardzo łagodna, przyjaźnie nastawiona do ludzi, lubi pieszczoty, grzeczna kochana, przytulaśna i spokojna niunia. Taki maleńki prawdziwy Sweetheart. Toleruje inne suczki i pieski. Nie odnajduje sie w realiach schroniska :( Stosunek do kotów i reakcja na dzieci nie jest znana.
Została wysterylizowana ,zaszczepiona, posiada schroniskowy chip.

Oraz kontakt :

                                           Magda 602253993 przygarnijzwierzaka@gmail.com

                              Bardzo proszę o pomoc, chociaż rozgłaszajcie może ktoś się znajdzie. Potrzeba dla niej domu tymczasowego a najlepiej stałego :))

4 komentarze:

  1. Haha , świetne imaginy i mam nadzieję że wkrótce dodasz rozdział :D A historia pieska mnie wzruszyła , jest taki piękny i podobny do mojego :D

    http://lovesandfriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:) A kiedy będzie nowy rozdział?? Nie mogę się już doczekać:P Bożenka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A kiedy kolejny rozdział ? Już nie mogę wytrzymać! Nie każ nam tak długo czekać ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ;*
    Zapraszam an prolog który już sie pojawił na
    http://beautifulyoungandcrazy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń