24 listopada 2012

Wszystko xDD

No więc coś się stało i nie dokończyłam notki i Liebster Award ale przejdźmy do 1D :

Znalazłam nową fotkę Louis'a w świetnych kapciuszkach ♥


Harry dziś pstryknął sobie kilka fotek z fankami i ma (według mnie) blond pasemko o.O  Znaczy on się tłumaczy że to tylko światło itp. ale dla mnie to wygląda jak pasemko .. może fryzjerka się na niego wkurzyła i mu pofarbowała, albo pomylił farbe Zayna z szamponem i .. macie efekt :D 



 

Loui dziś :



Ta , pewnie krzyknął 'cześć' do fanki, ta umarła a on sobie dalej pojechał :D

Eleanor dała 20.00 funtów na akcję charytatywną :3



Nie wiem czy wiecie o tej całej aferze na tt ? Normalnie Zayn to mnie powalił...jak mu pocisnął to się ze śmiechu zwijałam..hahah No to w związku z tą aferą powstało kilka takich #fakt z tt : D
*Niall ma więcej tatuaży niż TW fanek xDD
*Ręce Hazzy są większe niż dotychczasowa kariera TW xd

Taki tam Hazz, nie wiem gdzie ale za to jaki uśmiechnięty xD

Napiszcie w komkach czy się podobało ? Wiecie tak będę mogła odwrócić waszą uwagę od rozdziału xDD No ale na serio to chcecie więcej takich notek ? I jeszcze jedno. Znacie już wszystkie 20 piosenek ? Bo jeśli niektórzy nie znają to piszcie a dam linki do wszystkich : D

1 komentarz:

  1. Fajne, fajne. :3 Widziałam wcześniej to zdjęcie Harrego i nie zauważyłam tam tego jasnego koloru.:D Ja też sądze że to nowy kolor, bo światło chyba aż tak nie rozjaśnia włosów.;D A tak ogólnie to świetny blog.;* Pozdrawiam.!!:D xoxo <3

    OdpowiedzUsuń