24 listopada 2012

LIBSTER AWARD

Zostałam nominowana AŻ 5 RAZY do takiego czegoś jak Liebster Award xd No tylko ja nie wiem czy te moje pytania zdadzą egzamin bo ja to nie jestem w tym dobra i jeszcze 55 blogów muszę znaleźć o.O Ja tylu nie znam... No ale coś się tam wymyśli :) No a że w wymyślaniu pytań najlepsza nie jestem to dla wszystkich dam te same, które napiszę na końcu :) Obiecuję że skoro będzie ich tylko 11 na 55 blogów to się bardzo postaram : D No to zaczynam :

Pierwsza nominowała mnie Girl lost in dreams :) Oto jej pytania i moje odpowiedzi ;p

1. Od kiedy jesteś fanką 1D?
   OMG ja nie nie pamiętam xd Kiedyś to mówiłam że od pół roku ale teraz to już na serio nie pamiętam...chyba       od marca czy coś takiego. No to jakieś 9 miesięcy ^^
2. Jaka piosenka 1D jest Twoją ulubioną?
    No to jest tego dużo......wszystkie : D No seryjka kocham wszystkie WMYB, More Than This, I Wish, Stole My Heart, One Thing, Up All Night, no i jeszcze wszystkie z nowej płyty....no na serio nie mogę powiedzieć, która jest moja ulubiona ale mam WIEEELKI sentyment do WMYB ♥
 3. Którą directionową parkę bardziej lubisz: Louis i Eleanor czy Zayn i Perrie?
    No tak niektórzy pewnie już wiedzą co odpowiem ;p Uwielbiam Eleanor ♥ Oni są tacy słodcy i Lou nie zmienił się przez nią tylko przez te wszystkie hejty -.- No Perrie też..lubię ale wiecie jak to jest. To mój przyszły mąż więc....żart ją też lubię :)
4. Jak długo piszesz rozdziały?
   Ale że jeden rozdział ? No to czasem jak mam super wenę to w godzinkę napiszę cały a czasem jak nie mam weny to mogę ślęczeć i niby coś tam napiszę ale to będzie takie nudne itp.
5. Czy zdarza Ci się tak, że masz wenę, a nie masz możliwości napisania rozdziału?
    No czasem mam wenę jak już jestem w łóżku, ale nie chce mi się schodzić na dół po laptopa i czekać aż się włączy ;p
6. Co lubisz najbardziej robić?
   Lubię robić dużo rzeczy : D Lubię śpiewać, rysować, pisać, oglądać jakieś fajne filmy, chodzić na spacery z moimi psami no i wiele wiele innych :)
7. Czy myślisz o czymś przed snem?
   Oj myślę, myślę ;p Jak tak fantazjuję to często mam wiele pomysłów na rozdział ale nie chce mi się isć po laptop, a rano już ich nie ma :((
8. Co lubisz najbardziej jeść?
   Pfff ja lubię wszystko jeść. No ale teraz muszę się ograniczać bo zostałam wegetarianką...znaczy już kilka miesięcy jestem ale nie do końca. Mama mi każe od czasu do czasu jeść mięso bo niby na coś zachoruję i marnie zdechnę -.-
9. Odchudzałaś się kiedyś?
   O kochana ja się ciągle odchudzam. Znam taką świetną dietę...jeść wszystko, wszędzie i mieć wszystko w dupie. Naprawdę polecam : D
10. Co sądzisz o moim opowiadaniu? (jeśli je czytasz)
    Oczywiście że czytam i jest świetne. Czekam na spotkanie Ady (hahaha ja i Hazz ♥) i Harry'ego :))
11. Idąc śladem mojej poprzedniczki: czy marzysz o sobie jako dziewczynie, któregoś chłopaka z 1D?
    Pfff..po co mam marzyć ?? My jesteśmy już razem tylko się ukrywamy żeby nie było sensacji wiesz....;p

No to następna była Klaudyś :
1.Jak się nazywasz ?\
  No to jestem Ada...a nazwiska nie zdradzę ;p
2.Skąd pochodzisz ?
   Yyyy z Polski. Dokładniej z Pomiechówka ale teraz mieszkam w Nasielu :)
3.Ile masz lat ?
  W grudniu kończę 14....tak tak wiem mam przesrane :/
4.Czy lubisz One Direction ?
   Ja ich nie lubię....ja ich kocham !!!!
5.Najbardziej zwariowana rzecz jaką zrobiłaś ?
   Ojej przecież nie będę pisać bo się jeszcze skompromituję czy coś ;p
6.Największe marzenie ?
   Zamieszkać w Londynie i nie tylko po to żeby poznać chłopaków :)
7.Ulubiony sport ?
   No to lubię siatkę, kosza i badmintona :)
8.Lubisz mój blog (jeśli czytasz) ?
   No jasne, i nareszcie Harry się obudził : D Kocham go ♥
9.Kim chcesz w przyszłości ?
   Jeszcze nie mam pojęcia...
10.Osoba, której po prostu nie cierpisz ?
     Taka jedna co chodzi ze mną do klasy....O.D, ;p
11.Ulubiony film/książka i dlaczego ?
    O ja cie tyle tego jest. Z filmów to kocham "To tylko seks", "Woda dla słoni", "LOL", "Titanic" no i takie tam. A książek to jest masa, lubię "Igrzyska śmierci", takie coś o dziewczynie i koniach no i jeszcze duuuuużo. :)

Potem była Candice :
1.Czemu założyłaś bloga ?
   Najpierw pisałam w zeszycie ale przyjaciółka namówiła mnie na założenie bloga ♥
2.Co cie pobudza do pisania ?
   Jak się naoglądał fotek chłopaków to jestem tak pobudzona....;p
3.Masz jakąś pasję ?
   No nie wiem, chyba pisanie, śpiewanie i rysowanie ;)
4.Jakie miejsce chciałabyś odwiedzić ?
   No to Londyn no i chciałabym pojechać do Irlandii ♥
5.Co zwariowanego zrobiłaś lub chcesz zrobić ?
    Zrobiłam wiele zwariowanych rzeczy i chce zrobić jeszcze więcej ale nie zdradzę moich planów ;p
6.Lubisz czytać ? Jeśli tak to jakie książki polecasz ?
   Kocham książki ale ogółem to nie pamiętam wszystkich tytułów. Wiem że najbardziej mnie pociągają romanse i dramaty :>
7.Ulubiony film ?
   O matko, dużo tego. Jak już wcześniej mówiłam to "Titanic", "LOL" i takie tam.
8.Co robisz w wolnym czasie ? 
    Różnie..Mam takie napady że zachce mi się rysować a za chwilę chcę śpiewać albo iść na spacer z psem xD
9.Ulubiony kolor ?
    Niebieski, zielony, czerwony, fioletowy, różowy xd
10.Jakby mogły się spełnić twoje trzy życzenia to czego byś sobie życzyła ?
      Nie wiem chciałaby spotkać chłopaków, zamieszkać w Londynie i znaleźć tam dobrą prace. Dobrą to znaczy : mało pracować, zarabiać dużo kasy ;p No ale chce też ją lubić :)
11.Czego najbardziej pragniesz ?
     To coś jest w pytaniu 1o ;p

Teraz pytania Milenki :
1. Co zainspirowało cię do założenia bloga ?
   Przyjaciółka mnie szantażowała xDD
2.Co chcesz robić w przyszłości ?
   Nie wiem jeszcze ;p
3. Czy jest ktoś w twoim najbliższym otoczeniu <przyjaciółka itp.> kto lubi One Direction ?
  Tak jest :D Jest moja zwariowana przyjaciółka, która razem ze mną jara się 1D ^^
4.Jak dowiedziałaś się o 1D ? Kiedy ?
  Usłyszałam w radiu WMYB potem włączyłam teledysk i pierwsze wrażenie 'jakie pedały' no ale wicie  jak to jest. Trochę poczytałam, poszukałam innych piosenek i się słodziaki zrobili ♥
5.Jeżeli mogłabyś coś zmienić w swoim życiu co by to było ?
   Chciałabym znów mieszkać na moim starym osiedlu w lesie :D Było tam zajebiście i ciągle jest w każdy weekend. Jeżdżę tam boo dalej mieszka tam moja babcia, całe szczęście :D Tamci idioci mają takie odpały że trudno się z nimi nudzić ♥♥♥
6. Która piosenka z "Take Me Home" przemawia do cb najbardziej ?
   Może She's Not Afraid, They Don't About Us, Still The One, no i prawie wszystkie ♥
7. Co byś chciała robić w przyszłości ?
   Nie mam pojęcia jeszcze xd
8. Ile masz lat, do jakiej szkoły chodzisz ?
  Mam 14 lat i chodzę do II klasy gimnazjum xd
9. Gdzie chcesz jechać na wakacje ?
  Do Londynu lub Irlandii ^^
10. Opisz siebie w kilku słowach.
    Wkurzająca, pyskata, bezczelna......wesoła : D


Następna i ostatnia jest Blue♥ :
1. Co wolisz: cappuccino czy sok jabłkowy?
   Chyba cappuccino :)
2. Gdybyś była członkiem girlsbandu to jakby się on nazywał?
    O ja cie, nie mam pojęcia. Kiedyś jak byłam na obozie, to kazali nam wywiesić takie tabliczki na pokojach z nazwą właśnie takiego czegoś. Może nie zespołu ale drużyny ale co tam.  Byłam w pokoju z takimi dwiema dziewczynami i nazywałyśmy się "Napalone blondynki" wiem wiem...hahaha ale obok nas pokój mieli tacy dwaj przystojniacy i z nimi taki brzydal to się nazywali "Dwa ciacha i pleśniak" ...hahahaa to dopiero dobre :D
3. Ulubiony kolor?
    Już mówiłam ale  niech ci będzie : niebieski, zielony, czerwony, fioletowy i różowy ;p
4. Ile masz w szafie ciuchów w paski? 
    Jak na razie to mało chyba ze dwie bluzki. Ale mam więcej w kratkę ;p
5. Masz tatuaż? (Jeśli tak, to jaki a jeśli nie, to czy chciałabyś kiedyś sobie zrobić?)
    Bardzo bym chciała, takie ważne słowa na nadgarstku....jak "Party Hard" takim ładnym druczkiem ♥ ale niestety mam rodziców :/
6. Z czego najczęściej składa się twoja kanapka?
    Z plasterka żółtego sera ;p
7. Iloma łyżeczkami słodzisz herbatę?
    W domu chyba 3 łyżeczki ale u babci ani jednej ;p Wiecie "biała śmierć"....hahah
8. Kiedy ostatnio miałaś sen o 1D?
    Hmmm..dziś ;p
9. Z jakiej miejscowości pochodzisz? (jak możesz to podajcie też województwo....kto wie...może mieszkamy gdzieś blisko siebie;])
  No to Mazowieckie województwo i Nasielsk :)
10. Jak to się stało, że zaczęłaś pisać o 1D?
     Kocham ich to piszę xd
11. Który z moich blogów jest twoim ulubionym?
     1 ^^


To były ostatnie odpowiedzi :) Bardzo się cieszę że dostałam tyle nominacji ale wiecie jak to ze mnę jest. Jestem strasznym leniem więc trzeba mnie mocno motywować :) Tymi nominacjami tak mnie zmotywowałyście że aż jutro dodam nowy rozdział ♥ No więc ja potrzebuję dużo obserwatorów, duuuużo wejść i duuuuuuuuużo komentarzy :D

Teraz pytania ode mnie, sorki że prawie wszystkie będą o 1D ale ja już tak mam :
1. Najbardziej boski głos w 1D?
2. Gdybyś miała ustawić chłopaków po kolei, ze względu na wygląd fizyczny, jak byś ich ustawiła? 
3. Hazz i Lou Ci się oświadczają, Ty musisz wybrać jednego. Twoja decyzja może na zawsze zmienić ich życie, a odpowiedź na to pytanie grozi rozpadem Larry'ego Stylinsona. Co robisz?
4. Masz możliwość wystąpienia w teledysku do jednej piosenki 1D, która by to była? ( Bierz pod uwagę tylko te, do których teledysków nie ma) : ) 
5. Zgodziłabyś się, żeby ktokolwiek z chłopaków z Tobą chodził, jeśli groziłoby to rozpadem One Direction? 
6. Chciałabyś zaśpiewać na koncercie z One Direction, jeśli wiedziałabyś, że potem będzie Cię hejtować sześć milionów nastolatek?
7. Możliwość zamieszkania na zawsze w Londynie, czy wyjazd w trasę koncertową z 1D i powrót do szarej rzeczywistości w Polsce. Co wybierasz?
8.Czy jest rzecz, której od długiego czasu pragniesz spróbować?
9.Co jest Twoim największym lękiem lub zmartwieniem?
10.Jaka piosenka najlepiej opisuje Twoje obecne życie?
11.Największy przypał.?


No to koniec : D Teraz tylko nominuję 11 blogów bo wierzcie mi że ja nie znam 55 ;p

http://you-got-that-one-thing.blogspot.com/
http://onedirection-lovestory.blog.pl/
http://zawsze-muzyka.blogspot.com/
http://lanielle-payzer-love-forever.blogspot.com/
directionary.blog.onet.pl
http://carrot-world-with-king-of-carrots.blogspot.com/

Przepraszam ale w tym momencie muszę skończyć......

2 komentarze:

  1. Fajne pytania ułożyłaś;) Sorka że dopiero teraz czytam bo wcześniej tego nie zauważyłam czekam na nowy rozdział
    Pacia

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, muszę przyznać, że dietę to Ty masz świetną :D I super masz pytania!
    Co do spotkania Ady z Harrym (hej, to chodzi o mnie! :D) to będzie w kolejnym rozdziale, ale nie wiem kiedy go dodam... Brak czasu i motywacji - nikt prawie nie komentuje, cholercia.
    Z niecierpliwością czekam na Twój rozdział! :*

    OdpowiedzUsuń