16 stycznia 2013

Rozdział 24


-Do Laury mówisz ? Aaa to spoko. -od powiedział już całkiem spokojnie Hazz.
-Jak to spoko ? Ale powiedział to no nie ?! 
-No powiedział, ale był wtedy z Laurą. I jak ty w ogóle to usłyszałaś ?
-No szłam sobie za nimi i wtedy on do niej powiedział że mnie nienawidzi.. -zaczęłam tłumaczyć mu moją fascynującą rozmowę ale on zamiast słuchać położył się i zamknął oczy -..słyszysz czy nie ?-cisza..-Harry !
-No tak, rozumiem. -ocknął się loczek -.-
-To co przed chwilą mówiłam ?-zapytałam będąc pewna że on nie słuchał.. no i miałam rację.
-Powiedziałaś, uważaj teraz cytat "Harry !"
-Bosko ! Weź się już ze mnie nie nabijaj. -nawet on ? Chociaż w sumie to mnie tak bardzo nie dziwi ale przed chwilą mnie przytulał noo. Nie powinien sobie teraz ze mną żartować bo traktuję to poważnie.!
-Chodzi o to Aniu że, pogadaj z nim .. on ci to wyjaśni najlepiej sam. -powiedział i nie czekając na moją odpowiedź wyszedł. Po chwili namysłu poszłam za nim ale nie po to żeby porozmawiać z Zaynem ale tak ogółem sprawdzić co się w domu dzieje. No więc zeszłam i w salonie zastałam chłopaków grających w coś na  PS3. Zayn siedział i rozmyślał na kanapie bezmyślnie gapiąc się w podłogę.
-Yhrm - chrząkną Harry kiedy weszłam do pokoju a Zayn od razu wstał i do mnie podszedł.
-Porozmawiajmy. -powiedział błagającym tonem.
-Nie chce mi się z tobą rozmawiać. To ze Harry jako dobry przyjaciel przyszedł do mnie i przytulił to jeszcze nie znaczy że tak mi od razu przeszło. -powiedziałam spokojnie.
-Zajmę ci tylko chwilę. -nalegał chłopak.
-Zayn mówię ci że nie teraz. Mówiłam ci to w pokoju i to samo ci będę mówić aż się nie odczepisz. -po tych słowach chłopak mnie minął a potem słychać już tylko było trzaśnięcie drzwiami.
-Coś nie w humorze ten wasz koleszka. -powiedziałam i usiadłam na jego miejscu. Niall ze skupieniem na twarzy patrzył jak .. Harry je banana. Natomiast Lou i Liam grali w jakąś strzelankę czy coś. Niby patrzyłam na ekran ale nie skupiałam myśli na grze chłopaków. Tak naprawdę to teraz miałam wątpliwości czy dobrze zrobiłam.. no bo w sumie to Harry powiedział żebym z nim pogadała a ja niby grzecznie ale powiedziałam mu żeby spadał. No nic jeszcze zdążę z nim pogadać, najwyżej jutro go dorwę w szkole. Gdy chłopacy skończyli pojedynek wszystkie pary oczu skierowały się na mnie.
-Co się tak gapicie ?-zapytałam lekko skrępowana gdyż patrzyło na mnie 8 oczu.
-Wiesz, zraniłaś go. -zaczął Niall.
-Też tak myślę, powinnaś z nim pogadać. -dorzucił Liam.
-Tak bo to nie jego wina. -skomentował Lou.
-Mówiłem ci, pogadaj z nim !-skarcił mnie Hazz.
-Ale dziś nie miałam ochoty z nim gadać. Zresztą i tak się nie wybroni, powiedział to i tyle. -broniłam siebie chociaż wiedziałam że źle postąpiłam.
-Ale to było przy Laurze. Przy niej Harry kiedyś powiedział że mnie nienawidzi. -dowalił Lou. No to nieźle ! Mój braciszek .. nienawidzi Louisa ? To na serio ona musi być jakaś dziwna .. i jest xd
-Ale jak to ?
-No bo my jej mówimy to co ona chce usłyszeć. Jeśli jej tego nie powiesz to będzie cię dręczyć przez cały dzień. -podsumował Li. No i teraz wszystko jasne hmm .. na serio ona chciała to usłyszeć bo jeszcze mówiła że jak to powie to Zayn dostanie jakąś niespodziankę .. ciekawe jaką ? Nieważne, chyba powinnam go przeprosić :/ Nie lubię przyznawać się do własnych błędów ale z takiej głupoty zrobiłam wielką awanturę xd Taki mój talent, nie ma co. Biedny Zayn, co on sobie teraz myśli. Tak mnie prosił, patrzył tymi swoimi błagającymi oczkami a ja kurde twarda jak głaz. Pewnie sobie myśli że serca kurde nie mam bo nie zmiękłam jak zrobił minę kota ze Shreka ;p Dobra jeszcze się go przeprosi i wszystko będzie ok. Ojej on się tak słodko wkurza, tak wtedy trzaska drzwiami. On w ogóle jest taki słodki, ma taki śliczny uśmiech, świecące oczka i te idealne włosy ...
-Długo jeszcze ? Wgapiasz się w tą ścianę już od dobrych dwóch minut.. -przerwał moje fantazje Loui.
-Hymm bardzo śmieszne, wiesz ?-powiedziałam wyzywającym głosem, w żartach.
-Bardzo, bardzo śmieszne. -naśladował mnie dalej pasiasty.
-Dobra, dzieci spokój ! Zróbmy coś pożytecznego. -Liam usłyszał głośne buuu.
-Jakie dzieci ? Jestem starszy od ciebie ! I co teraz powiesz cwaniaczku ?-Loui wstał i zaczął podskakiwać -Skaczesz ? Skaczesz ?-Liam stał spokojnie i patrzył z litością na wygłupiającego się Lou.
-Louis - szlaban na marchewki. -rozkazał rozbawiony podskokami pasiastego.
-A i tak jeszcze dodam że jesteś od niego mniejszy i umysł masz chyba 5 latka. -wtrąciłam ze śmiechem.
-Noo ale od ciebie to jestem większy !-naburmuszył się Lou i usiadł na kanapę.
-Liam, mówiłeś o czymś pożytecznym - możesz mi zrobić kanapkę ?-zapytał z uśmiechem Niall.
-A ty rąk nie masz ? My z Liamem myśleliśmy o czymś dla Zayna, tylko musimy iść na zakupy. -powiedział Harry, wstał i ustał obok Liama.
-Na zakupy ? Ja chce iść ! Ja ! Ja ! Ja muszę iść !-uradowany Lou darł się jak małe dziecko.
-Nie ma mowy !-od powiedział stanowczo Liam.
-Czemu ?-zapytał zawiedziony chłopak i naburmuszony rzucił się na łóżko.
-Bo ty zawsze wrzucasz niepotrzebne rzeczy do koszyka. -wyjaśnił mu Harry.
-To my pójdziemy a wy poczekajcie. -odrzekł Niall. Oczywiście jeszcze potem się odbyła kłótnia że Niall wrzuca za dużo jedzenia ale chłopacy jednak go wzięli. Potem Loui się wykłócał a na końcu jeszcze ja dorzuciłam swoje 5 groszy. W końcu wyszło na to że ja muszę zostać Louim. Gdy chłopcy poszli zaczęłam skakać i i szybko po informowałam Lou co oglądamy. Na słowa "Ostatnia piosenka" mina chłopaka zrzedła. Wykłócał się ze znam to na pamięć tak samo jak on ale ja jednak postawiłam na swoim. 
-Ale ty zaraz będziesz ryczeć, a ja chcę się pośmiać !
-Dobrze ! To pośmiejesz się ze mnie jak będę ryczeć i wszyscy będą szczęśliwi !-włączyłam film. Jeny ! Z nim się nie da oglądać spokojnie ! Cały czas jak nie naśladował głównych bohaterów, to biegał po pokoju, skakał po kanapie, rzucał we mnie popcornem, udawał spider-mena .. po prostu robił wszystko żeby zakłócić mi miły seans.
-Loui, kurwa bo jak ja wstanę to ty usiądziesz !!
-.....-po chwili ciszy chłopak uległ mojemu przeszywającemu wzrokowi i zdecydował się na odpoczynek. Kiedy właśnie zaczynała się scena, na której standardowo musiałam się poryczeć .. wrócili oni i zaczęli tak hałasować że nie dało się dalej oglądać -.-
-Coo kupiliście ? -szłam do kuchni zobaczyć co mieli w tobołkach, które wnieśli.
_________________________________________________________________________________
JEEEST !!! No to macie i się cieszcie ;p Możecie pomóc zdobyć mi fanów bloga ? Tak ładnie proszę :)  Wiem że są jakieś błędy i słowa, które w ogóle nie istnieją ale to właśnie ja XD Nie wiem co mam jeszcze napisać .. a tak. Mam do was taką prośbę. Możecie dać lajka na fb tej stronce : http://www.facebook.com/pomocbezdomnympsom?ref=hl       Proszę ♥ To dla mnie bardzo ważne. Ta strona pomaga bezdomnym zwierzętom a ja tak jakby w tym uczestniczę więc będę bardzo wdzięczna : D Pewnie słyszałyście już o tym że chłopaki są w Afryce .. nie będę tego komentować ale macie to Zayn'a - zdjęcie ostatniej chwili XD

16 komentarzy:

  1. Świetny jak zawsze;-) kiedy kolejny??? :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:P Coraz ciekawsze te twoje rozdziały. Nie mogę się doczekać następnego:-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Grr. Nienawidzę Laury. Chce wszystko po jej myśli. -.- Kurde no.
    "-Dobra, dzieci spokój ! Zróbmy coś pożytecznego. -Liam usłyszał głośne buuu.
    -Jakie dzieci ? Jestem starszy od ciebie ! I co teraz powiesz cwaniaczku ?-Loui wstał i zaczął podskakiwać -Skaczesz ? Skaczesz ?-Liam stał spokojnie i patrzył z litością na wygłupiającego się Lou."
    Ten moment jest najlepszych Haha. xd
    Czekam na następny ; )


    @keepcalmxoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny jak zwykle! Mam nadzieje ze pogodzi sie z zaynem a przy okazji z nim bedzie. Fajnie by bylo! ;)
    Kiedy nastepny?
    Czekam!
    Iwona :*

    Ps. Przy okazji zapraszam na mojego bloga :
    u-n-i-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany! To jest boskie! Mam nadzieję, że ona pogodzi się z Malikiem :P
    Czekam na nexta!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rozdział;)
    Czekam na następny;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Mógłby być niedługo ale jakoś mało komków :(

      Usuń
    2. Ale my tak ładnie prosimy o następny. Dodaj proszę bo ciekawość mnie zżera ;-)

      Usuń
  8. Jest świetne. Bardzo mi się podoba. Z niecierpliwością czekam na następny <333

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do Liebster Award!!!
    Więcej info u mnie:
    http://u-n-i-one-direction.blogspot.com/p/liebster-award.html
    Iwona :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super:) czekam na następny;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostajesz nominowana do Liebster Award. Więcej informacji u mnie:
    http://opowiadankoonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Z NIECIERPLIWOŚCIĄ CZEKAM NA NASTĘPNY!:)

    OdpowiedzUsuń