12 lipca 2012

Wszystko xD

Tak strasznie mi się nudzi i nie mogę spać.No to postanowiłam stworzyć nowego posta :) Tylko kompletnie nie wiem co tu dodać xD No to w radyjku na gg leci WMYB :) Mogę dodać kilka fotek no bo co jeszcze ?
                            Taki tam wodospad z butelki xD
A to Samojed, chociaż pewnie większość myśli sobie zwykły kundel ;p

I takie tam kotki :)

O nie piosenka się skończyła :( Teraz leci Kelly Clarkson-Stronger. Jak dla mnie to też może być tylko trochę stare. No więc nie wiem co mogę tu jeszcze dodać xd Może chcecie śmieszny dialog chłopaków. Jaka ja głupia przecież i tak mi teraz nie odpowiecie. No to wrzucę :)


Niall: Dobranoc Louis
Louis: Dobranoc Niall
Harry: Dobranoc Boo Bear, dobranoc Niall
Niall & Louis: Dobranooooc
Liam: Niall i Lou, śpijcie dobrze
Louis: Dobranoc 
Niall: Branoc
Liam: Dobranoc Hazza
Harry: Karaluchy pod poduchy
Louis: Oh dobranoc, Harold
Harry: Dobranoc LouLou
Louis: Dobranoc laleczko 
Harry: Dobranoc ciasteczko
Louis: Dobranoc słodkości
Harry: Dobranoc ma miłości
Louis: Dobranoc sexy
Harry: Dobranoc żono
Louis: Dobranoc mężu 
Harry: Dobranoc mamo
Louis: Dobranoc daddy baby
Harry: Do zobaczenia rano *le całuski*
Louis: Nie widzisz mnie teraz, bo moja zasłona jest zaciągnięta… ale się uśmiecham
Harry: Cieszę się, że potrafię cię rozweselić 
Louis: Awwww. Śpij dobrze HarHar
Harry: Branoc LouLou
Louis: Dobranoc małpko
Harry: Dobranoc jednorożcu
Zayn: KURWA, DAJCIE MI SPAĆ!!!!
Harry: Dobranoc Władco Seksu
Louis: Dobran... ej nooo! Wiesz, że nie przebiję 'Władcy Seksu'...
Niall: Sorry chłopaki...
Louis: Co?
Liam: O Boże.........
Louis: O MÓJ BOŻE, NIALL, CO TY
JADŁEŚ??
Harry: Idę znów spać na kanapie, siema.
Zayn: Dobranoc. Do cholery... wszystkim!!!
No i znowu się piosnka skończyła. teraz leci Rabiosa. Ten kawałek jest mega stary ale przypomina mi zeszłoroczne wakacje :) No i kurwa teraz leci : Far East Movement feat. Justin Bieber-Live My Life. Jakoś nie przepadam za tym kawałkiem :( Mogę jeszcze dodać kawałek tekstu z piosenki Justina Biebera "Boyfriend" , przerobili go chłopcy :) Dzięki Kamcia ;*


Swag, swag, swag on Lou
Niall's by the fire eating fondue
Liam knows about me,
Harry knows about you
So say hello to DJ Malik in 3, 2 .. flick!


Jupi!!! Znów leci WMYB, a ja byc szczęśliwa. Nie wiem czemu jak ta piosenka leci w radiu to na mojej twarzy pojawia się wielki zaciesz :) No to teraz już nie mam pojęcia co tu wstawić :( No więc na tym zakończę ten fascynujący post :) Sorki że taki głupi wyszedł ale jest późno i nie chce mi się myśleć ;p


9 komentarzy:

  1. Teraz będę komentować każdy post dla ciebie:) Tylko że nie mam o czym napisać. Poproszę następny rozdział.
    Pacia

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahaha dobry ten ich dialog xd
    Hahahaha jebłam xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten Bieberowski tekst przerobiony przez chłopców jest wyjebany w kosmos, uwielbiam to po prostu! : D Nie ma za co ; * Notka fajna, widzę że serio nie chciało Ci się spać, post dodany o 4.03, ja padłam szybko po tej rozmowie z Tobą.. Teraz mam neta w kompie, więc dodam kolejną notkę u siebie ; ) Będę ją trzymać w komputerze, a nie w zeszycie Ognista Planeta z Ognistymi Chłopakami x D BOSKI HAZZA & BRADFORD BOY DJ MALIK FOREVER < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. met-mehlalfway.blogspot.com jeśli lubisz dobre opowiadania, to to jest warte przeczytania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce mi się włączyć ten twój blog ;(((

      Usuń
  5. Nie wiem za bardzo co napisać bo wole komentować twoje dzieło niż jakieś obrazki z internetu. Ale nie chce żebyś sie obrażała więc napisze chociaż to. Ps. czekam na kolejny rozdział :). Kinga

    OdpowiedzUsuń
  6. HAHAHAH Zajebisty ten ich dialog :DD !! PS.Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział...xP

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy następny rozdział ?????? Już nie mogę się doczekać!!!!!!!!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł z tymi dialogami:D. Kiedy następny rozdział ??? Już nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń